We made it!

2015-10-12 09.44.08Zo, wat een reis! Van Amsterdam naar Frankfurt, vijf uur wachten op het vliegtuig om daar vervolgens voor nog zo’n 11,5 uur in te stappen. Je snapt, we waren behoorlijk gaar aan het einde van de rit ;). Gelukkig ging bij aankomst in San Francisco alles heel soepel: de douane ging lekker snel, onze koffers kwamen snel en een half uur nadat we uit het vliegtuig gestapt waren stonden we al buiten. Op naar een taxi die ons naar het hotel zou brengen. Rond een uurtje of 9 (geland om kwart voor 8) kwamen we aan. Moe. Heel erg moe. In het vliegtuig had ik wel een paar uurtjes geslapen maar dat is toch anders dan slapen in een bed.

Om half 10 konden we onze ogen echt niet meer open houden en gingen we naar bed. Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik behoorlijk wat uurtjes geslapen had. Maar het bleek pas kwart over 12 te zijn. Shit. Hallo jetlag! Michael had precies het zelfde, we konden allebei toch nog even in slaap vallen om vervolgens weer om 2 uur wakker te worden. Om vier uur waren we allebei klaar wakker en keken we wat tv, probeerden nog een piepklein beetje te slapen, douchten en om 7 uur ’s ochtends gingen we op pad.
2015-10-12 07.55.49
Eerst ontbijten want we hadden allebei mega honger! De laatste maaltijd hadden we in het vliegtuig gehad en dat was het meest droge broodje dat je je kan verzinnen, die aten we dus niet op ;). Na een goede maaltijd zijn we lekker rond gaan lopen zonder doel. Van het financial district naar China town, naar de Fisherman’s Wharf, Lombard street, lopen, lopen, lopen! Heel veel gezien en ook heel moeie voeten gegarandeerd ;). We lunchten met een goede hamburger om vervolgens weer naar het hotel te lopen (wat ook weer zo’n 4 kilometer heuvel op was). Allebei helemaal kapot konden we het niet laten om toch nog even op bed te gaan liggen. Rond een uur of zes was het weer tijd om op pad te gaan.
2015-10-12 10.26.28We bezochten wat winkels en eindigden in een Irish Pub waar we een leuke Engelsman ontmoette en uiteindelijk iets langer dan gepland bleven: om half 2 lagen we in bed. Vanochtend waren we weer om half 7 wakker, met die jetlag zit het dus nog steeds wel goed, al was gisteren net iets erger! Verder is het weer hier HEERLIJK! Oh my, kunnen jullie je die paar geweldige zomerdagen in Nederland nog herinneren van een paar maanden geleden? Nou, zo is het op dit moment hier. Heerlijk warm, zonning, maar niet benauwd! Wij genieten! En gaan ons nu klaar maken voor een nieuwe dag met avonturen!

Hoe is het in Nederland?2015-10-12 11.28.09

10 Comments

1. Marion 13 oktober 2015

Geweldig om te lezen! Die jetlag is altijd even doorbikkelen. Komt vast goed. Geniet ervan, meid. We hadden hier vannacht al vorst aan de grond en het is hier op dit moment 4,2 graden!
    Marion onlangs geplaatst…TMI: Mijn leven met hidradenitisMy Profile

2. Anne-Sterre 13 oktober 2015

Wat en reis zeg, niets voor mij haha.Lekkere lange dagen dus door die jetlag, ach dat heeft ook zijn voordelen.
    Anne-Sterre onlangs geplaatst…Shoplog | Tot zover het shopverbodMy Profile

3. Andrea 13 oktober 2015

Ohh heerlijk! Geniet ervan!
    Andrea onlangs geplaatst…Book review: Food2runMy Profile

4. Morgaine 13 oktober 2015

Ja jeetje, kan mij er nog niets bij voorstellen zolang te moeten vliegen alleen al en dan die tijdsone die echt heel anders is, hahaha Ik hoop dat jullie ondertussen gewend zijn aan de tijd daar en volop aan het genieten zijn, de start was ondanks de jetlag al goed ๐Ÿ˜€

X
    Morgaine onlangs geplaatst…Het Beginbos/Oerbos AlmereMy Profile

5. Ysanne 13 oktober 2015

Wauw wat leuk! En wat een goed weer hebben jullie, geluksvogels haha. Geniet ervan, leuk om mee te lezen!
    Ysanne onlangs geplaatst…EEN MAAND ZONDER BROOD ETEN | HOE BEVALT DAT?My Profile

6. Nesrin 14 oktober 2015

Wat gaaf dat jullie er zijn! Jammer van het eten in het vliegtuig maar dit hebben jullie helemaal goed gemaakt zo te zien. Geniet ervan!
    Nesrin onlangs geplaatst…Zelfgemaakte Tony’s melk karamel zeezout chocolademelkMy Profile

7. Dina 14 oktober 2015

Wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Pfoeh, San Fransisco… Wat lijkt het me daar prachtig. Veel plezier!!
    Dina onlangs geplaatst…Weekend in het bosMy Profile

8. Renske 14 oktober 2015

Oooh, ik ben niet alleen jaloers op het feit dat je nu gewoon keihard in San Fransisco aan het chillen bent, maar vooral om het weer, haha. Het regent hier de hele dag al, blegh. Dus extra genieten jullie! ๐Ÿ™‚ Ik hoop dat de jetlag jullie snel met rust laat, hihi. Een hele fijne vakantie nog!
    Renske onlangs geplaatst…De leukste ‘herfstwallpapers’ voor je telefoonMy Profile

9. esmeralda 14 oktober 2015

Oh wat ziet het er heerlijk uit! hier in NL is het maar koud, regenachtig en vreselijk weer ๐Ÿ™

10. Sas 24 oktober 2015

Wat een prachtige foto’s, dat ziet er echt uit als genieten. Leuk om even een update te lezen… Hier in Nederland is het lekker herfstig ๐Ÿ˜‰