Weekoverzicht 45: Seattle, San Francisco en heel veel eten

weekoverzicht-45Afgelopen week bracht ik in Seattle en San Francisco door. Not bad. Not bad at all! Ondertussen ben ik weer thuis, ook niet verkeerd kan ik je vertellen (wat hebben we toch een leuk huis :D). De hoeveelheid foto’s die ik heb gemaakt valt een beetje tegen, ik heb namelijk ook gevlogd en foto’s maken én vloggen bleek een opgave. Maar toch, bij deze weekoverzicht 45!

Maandag

maandagDe dag begon met een heftig ontbijtje. Er zat een ontbijt tentje om de hoek van ons hotel. Het enige eten dat ze daar verkochten waren ‘biscuits and gravy’. De helft hiervan kreeg ik naar binnen, de rest niet.
maandag-2Op maandag hadden we twee klanten afspraken. Super leuk en intensief (en veel in de uber zitten aangezien Amerika GROOT is ;)).
maandag-5In Seattle is een hele grote en populaire overdekte markt: daar moesten we natuurlijk een kijkje nemen!
maandag-4En de haven én Fisherman’s Warf van Seattle..
maandag-6Zonnetje erbij, niets meer aan doen!
maandag-3En een highway door de stad..

Dinsdag

dinsdagPoeh, na dat ontbijt van maandag was ik dinsdag toe aan iets lichter verteerbaars. Een bagel met hummus en groenten!
dinsdag-2Op dinsdag stonden er ook weer twee klanten bezoeken op het programma. Het uitzicht van dit kantoor was echt top! Prachtig uitzicht op de spaceneedle!
dinsdag-2Na de klantenbezoeken snel de uber in: op naar het vliegtuig en naar San Francisco!

Woensdag

woensdagDe ontbijt menu kaarten in Amerika bestaan voor 90% uit ei (met bacon en kaas en weet ik veel wat). Dit was nog redelijk gezond met wat tomaat en ui.

Na een klantbezoek in de ochtend ging ik voor het eerst naar ons nieuwe kantoor in San Francisco.
woensdag-2Dit zit op de 15e etage en het uitzicht is niet verkeerd!
woensdag-3Met zoals het hoort in San Francisco: een strak blauwe lucht <3.

Donderdag

donderdagHa, mijn collega was jarig en trakteerde op heeeerlijke cupcakes. Doe er nog maar zo 1!
donderdag-2En in de middag weer onderweg naar een klant. Nog steeds heerlijk weer!

Vrijdag

vrijdagOh ja, over die verjaardag gesproken… ’s Avonds gingen we met zijn alle uit eten. En gedronken. Vooral veel gedronken. Man, man, man… Op vrijdag ochtend ging ik ook voor een vet ontbijtje ;). En daarna door naar de laatste klantenafspraak.

Ik vond het echt super leuk, om langs mijn klanten te gaan en een aantal klanten te ontmoeten die ik  nog nooit in het echt had gezien. Het was vermoeiend maar ontzettend leuk!

Zaterdag

En jawel hoor, na 3 dagen prachtig weer was het op onze enige vrije dag ontzettend pokken weer. Alleen. Maar. Regen. Gelukkig hoefde ik niet heel nodig toeristische dingen te doen (dit was dan ook de vierde keer San Francisco voor mij) dus heb ik de hele dag heerlijk gewinkeld.
zaterdagEn ’s avonds nog een afsluit dinertje. Zoals je kunt zien: nog steeds regen ;).

Zondag

zondagEn het laatste ontbijtje. Een feestelijke afsluiter: poached eggs! Na het ontbijt was het een kwestie van koffer weer inpakken en richting het vliegveld gaan. Een vlucht van 11 uur later waren we weer thuis, hoezee!

En dit was al weer mijn weekje Amerika. Het is voorbij gevlogen, ik heb veel klanten gezien (en vrij weinig vrije tijd gehad) maar het was het zeker waard!

Lijkt jou dit wat, zo’n klantentripje?

1 Comment

1. Jenn 23 november 2016

Oh al dat eten ziet er heerlijk uit! Mooie foto’s, lijkt me zeker wel wat, zo’n trip!